czwartek, 28 sierpnia 2014

Silk & Shine Shampoo (Calivita)

Dziś mam dla Was recenzję szamponu, który otrzymałam do przetestowania od firmy Calivita.




 Nazwa: Silk&Shine Shampoo

Producent: Calivita

Pojemność: 250 ml

Dostępny: TU w cenie 28 zł

lub w cenie klubowej 21 zł dostępny: TU

Skład: 


Od producenta: 

Silk & Shine Shampoo to łagodny szampon, przeznaczony do codziennego użytku. Głęboko oczyszcza, wspiera strukturę włosów, chroni przed negatywnymi skutkami ich przesuszenia. Jego łagodny skład nie powoduje podrażnienia oczu. Chroni zdrowie włosów oraz skórę głowy. Efekt blasku, zdrowych i gęstszych włosów!

Aby pięknie wyglądać, nasze włosy wymagają regularnej, dokładnej pielęgnacji. Pierwszym krokiem jest właściwy wybór szamponu. Bardzo ważne jest również, by po umyciu zapewnić włosom następujące czynniki ochronne: optymalną kwasowość skóry głowy (wartość pH), jak również prawidłowe nawodnienie oraz natłuszczenie włosów. Wszystkie składniki szamponu zostały starannie dobrane, zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, szczególnie dotyczącymi pielęgnacji włosów oraz skóry głowy.

Aloes zwyczajny:
przywraca włosom naturalną wilgotność. Dzięki właściwościom przeciwzapalnym jest szczególnie korzystny dla skóry głowy. Nadaje włosom połysk, większą objętość.

Pantenol:
sprawia, że efekt połysku i nawilżenia utrzymuje się przez długi czas. Ogranicza rozdwajanie się końcówek włosów, poprawia kondycję włosów zniszczonych gorącym powietrzem suszarki i nieumiejętnym szczotkowaniem.

Silk & Shine Shampoo oferuje codzienną ochronę dla każdego rodzaju włosów. Dokładnie, ale delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy, jednocześnie dbając o zachowanie naturalnej warstwy ochronnej. Wzmacnia cebulki włosowe, zabezpieczając włosy przed wypadaniem. Nie drażni oczu, z tego względu zalecany jest także dzieciom.

Moja opinia:

Jeśli chodzi o szampony to zawsze mam nie lada problem. Chodzi o to, że szybko mi się przetłuszczają u nasady ale na długości są suche i trochę się łamią. Jak kupię szampon do włosów przetłuszczających to są takie sztywne i suche że nie idzie ich rozczesać, jak kupię taki do włosów zniszczonych to zaraz szybko się przetłuszczają i tak w kółko Macieja ;D (nie żebym nawiązywała do wróżbity Macieja :D )
Ten szampon zaskoczył mnie i powiem Wam, że dość pozytywnie. Sam wygląd opakowania nie jest jakiś super przyciągający uwagę, ale naprawdę warto poświęcić mu chwilę. Zapach bez szaleństwa, ale znów nie jakiś zły, po prostu taki zwykły :P Konsystencja lejąca, prawie przeźroczysta. Nie jest tak rzadki że się wyleje, jednak przy dozowaniu trzeba w miarę uważać. Pieni się fajnie, super oczyszcza włosy i nie podrażnia skóry głowy. Po kilku użyciach zauważyłam, że moje włosy są bardziej nawilżone i nie przetłuszczają się jak po użyciu innych szamponów. Co do składu to musiałby się wypowiedzieć włosomaniaczki bo ja się nie znam ale brak parabenów jest tutaj wielkim plusem. Cena jak za szampon trochę wygórowana jednak dla takiego efektu myślę że chyba warto.



Miałyście może do czynienia z tym szamponem czy jeszcze nie ?
Może ktoś powie co on ma w sobie takiego ,że efekty są tak dobre.
Może tu chodzi o aloes? kto wie ? :)


25 komentarzy:

  1. nie znam się na składach, ale ja używam polecane z Green Pharmacy :) i do oczyszczania raz na jakiś czas z Pilomax:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilomaxu też używam i również jest świetny :) recenzja już niebawem :)

      Usuń
  2. Kurcze pierwszy raz się spotkałam z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też w momencie gdy go otrzymałam :) ale jest wart uwagi ;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda faktycznie przeciętny ale ważne jest działanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. o nim jeszcze nie słyszałam......albo może nie zwróciłam uwagi bo wygląd ma baaaardzo "skromny";)zapraszam do mnie;)bo coś się ciebie u siebie doczekać nie mogę;)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tą firmę :) fajnie, że się u Ciebie sparwdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam go :) ale chętnie popatrzę w sklepach internetowych ;) dobrze że się sprawdził ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. pełen profesjonalizm :)Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nigdy nie spotkałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o nim, ale z doświadczenie z szamponami aloesowymi mam bardzo dobre :) zapraszam do mnie ostatni post to własnie recenzja szamponu aloesowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SLS w składzie- i podziękujemy za silną chemię....

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog obserwuję zapraszam do mnie http://darmoweprobeczkiorazgadzety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zdobyć 2000 obserwacji w 5dni[BLOGSPOT/GOOGLE+]?
    Zorganizowaliśmy akcję, która jest/będzie aktywna do 16kwietnia.
    Nauczymy Cie jak w prosty sposób mieć pewne 600obserwacji, a maxymalne 2000.
    Wystarczy 15min dziennie przez 5 dni :)!!

    http://odu.pl/akcja2000obserw

    OdpowiedzUsuń
  15. uzywalam szampon, moze i drogi ale oplaca sie, nie ma w nich chemi a juz nei mozna go porownywac z tym co sprzedaja a drogeriach. kupuje zawsze tu http://vita24.life/calivita-silk-shine-104.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy produkt :)
    poszukiwacze-okazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poczytałam, lecz wierana jestem szamponom Pilomaxu :) Jakoś zawsze dobrze się sprawdzają na mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tym szamponie :) Jestem jednak zachęcona recenzją i z chęcią go wypróbuje na swoich włoskach :)


    przetestuj za darmo szampon micelarny nivea

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...