czwartek, 10 kwietnia 2014

Maseczka anty-stres Ziaja od Naturalna.eu

Nie dawno w ramach współpracy z Naturalna.eu otrzymałam maseczkę anty-stres z glinką żółtą Ziaja.
W końcu znalazłam chwilę dla siebie aby ją przetestować i dziś napiszę Wam jej recenzję.

Ziaja, anty-stres, maseczka

Nazwa: Maska anty-stres z glinką żółtą

Producent: Ziaja

Pojemność: 7 ml

Cena:  ok.2 zł 

Skład: Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Panthenol, C12-15 Alkyl Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid.

Od producenta:

Maska kaolinowa z glinką żółtą (5%)

WSKAZANIA
każdy rodzaj cery

SUBSTANCJE AKTYWNE
• glinka żółta kojąca
  - naturalny surowiec z grupy minerałów ilastych
  - bogate źródło mikroelementów: głównie krzemu (około 60%), glinu (około 20%) i żelaza (około 7%)
  - zawiera magnez, potas, fosfor oraz wapń
• ECO-certyfikowany olej Canola 
  - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe
  - doskonale odżywia i zmiękcza naskórek
• ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe 
  - źródło NNKT bogatych w kwasy omega 3 i omega 6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry
  - zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka
• witamina C 
  - rozjaśnia i poprawia koloryt naskórka
  - wspomagając proces wytwarzania i regeneracji kolagenu, spowalnia starzenie się skóry
  - prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek

DZIAŁANIE
• skutecznie łagodzi podrażnienia
• redukuje szorstkość naskórka 
• rozjaśnia koloryt skóry

Moja opinia: Według mnie sprawdziła się bardzo fajnie, bo skóra wyglądała po zastosowaniu na wypoczętą , złagodziła podrażnienia, maseczka dodaje skórze blasku(nie mylić z błyszczeniem),
delikatnie nawilża choć na krótko.Skóra jest po jej użyciu bardzo gładka i miękka. Na pewno kupię ją jeszcze ponieważ czasami moja skóra wygląda na taką szarą i zmęczoną i wtedy ta maska jest jak znalazł. Zdjęcia niestety nie zrobiłam bo zapomniałam :D ale pewnie większość z Was wie jak wygląda ;) a jak nie to mogę powiedzieć że kolor taki trochę żółtawo- pomarańczowy coś podobny trochę do fluidu.

Plusy:
  • wydajna
  • wygładza 
  • łatwo dostępna
  • niska cena
  • odświeża cerę
  • wyrównuje koloryt
  • łagodzi podrażnienia
  • ma fajną konsystencję
  • ładnie pachnie
  • łatwo się zmywa
  • nie podrażnia i nie uczula
Minusy:
  • delikatnie przetłuszcza cerę a to dla mnie spory minus
Ocena: 4/5

Dziękuję firmie Naturalna.eu za możliwość wypróbowania tej maseczki i zapraszam Was na stronę  lub FanPage :)

Miałyście ją może? Jak sprawdziła się u Was ? ;)




7 komentarzy:

  1. mam tą maseczkę, czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej maseczki, ale jak przetłuszcza to się na nią nie skuszę. Już mam dość mojej strefy T :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przetłuszcza to już nie dla mnie, bo moja cera walczy z przetłuszczaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maseczka tak ładnie pachnie, że mnie od razu po otworzeniu poprawia humor.

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię te maseczki z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...