piątek, 4 kwietnia 2014

Ziaja Pro - Peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

Dzień dziś zabiegany więc teraz moment na opinię mojego ulubionego peelingu do twarzy :) Jest bardzo mocnym zdzierakiem ale go uwielbiam :) idealnie spełnia swoje działanie a przy tym nie podrażnia mi skóry :) ideał pod każdym względem :)


Program oczyszczający do cery tłustej i mieszanej.


Nazwa: Peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

Producent: Ziaja Pro

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 15 zł

Skład:


Substancje aktywne:
  • ekstrakt z tymianku, lukrecji, białej herbaty
  • prowitamina B5 (D-panthenol) 
Opis działania: 
  • Głęboko złuszcza martwe komórki naskórka oraz dokładnie oczyszcza pory z nadmiaru sebum.
  • Pobudza proces odnowy naskórka i ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry.


Peeling ten poleciła mi znajoma kosmetyczka już jakoś ponad rok temu, mówiła że efekty są super i że naprawdę mocno oczyszcza skórę. Pokusiłam się o zakup i absolutnie tego nie żałuję, używam go już około roku i absolutnie zawsze muszę go mieć ! Nie rozstanę się już z nim chyba nigdy! To taka moja perełka! Peeling znajduje się w białym pojemniku z pompką która ułatwia nam jego użytkowanie, ma naprawdę bardzo dużo drobinek, cudownie pachnie i naprawdę jest warty polecenia.Jednak nie polecam osobom ze skórą wrażliwą bo może dość mocno podrażnić.


Plusy:

  • Głęboko oczyszcza
  • mocno ściera
  • super wygładza skórę
  • skóra mniej się przetłuszcza
  • mimo, że jest bardzo mocny nie powoduje podrażnień
  • skóra jest bardzo miękka
  • ładny zapach
  • fajna konsystencja
  • bardzo wydajny
  • cena
  • opakowanie z wygodną higieniczną pompką
Minusy:
  • absolutnie brak !!
Ocena:5/5

Miałyście okazję go używać? jak podobają się Wam efekty po użyciu ? 
a może polecacie jakiś inny mocny peeling ? :)


5 komentarzy:

  1. Obserwuję i zapraszam do siebie:)
    http://mojblogowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam żel do mycia i po tego zdzieraka przy następnej wizycie w aptece na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Ziaję :)
    ale tego peelingu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi z Ziaji, są świetne. Obecnie kupiłam sobie wielką butlę peelingu do rąk i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić :) Skoro ten przypadł Ci do gustu, to polecam jeszcze peeling z Bielendy w saszetce jednorazowej, dający efekt mikrodermabrazji, genialny jest!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...