niedziela, 13 kwietnia 2014

Oillan- Balsam intensywnie natłuszczający

Nie dawno zostałam ambasadorką firmy Oillan i otrzymałam próbki produktów. Synuś ma skazę białkową i silne atopowe zapalenie skóry więc to idealne rozwiązanie dla niego.
Próbowałam już dla niego wszystkiego i niestety po jakimś czasie skóra zawsze się przyzwyczaja do emolientu i od nowa to samo. Teraz po otrzymaniu próbki zauważyłam że jest trochę inaczej i  postanowiłam kupić pełnowartościowy balsam lecz o tym za chwilę :))


Nazwa: Balsam Intensywnie Natłuszczający

Producent: Oillan

Pojemność: 400 ml

Cena: ok. 30 zł

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Coco-Caprylate/Caprate, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Cetyl PEG/PPG- 10/1 Dimethicone, Panthenol, Cera Microcristallina, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Petrolatum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Borago Officinalis Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone.

Od producenta:
 Bogata receptura balsamu zawiera kompleks natłuszczający o wysokiej zawartości lipidów, który intensywnie i długotrwale regeneruje podrażnioną, suchą oraz łuszczącą się skórę niemowląt, dzieci i dorosłych. Trójglicerydy kwasu kaprynowego i kaprylowego odbudowują strukturę lipidową naskórka, wzmacniając barierę ochronną. Parafina ciekła doskonale natłuszcza i wygładza skórę, a tworząc na jej powierzchni delikatny film ochronny – ogranicza transepidermalną utratę wody. Olej z ogórecznika lekarskiego i masło shea intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, przywracając jej gładkość i elastyczność. Cucurbityna łagodzi podrażnienia oraz świąd, a alantoina i D-pantenol niwelują szorstkość skóry, przywracając jej komfort. Preparat jest polecany we wspomaganiu terapii schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, „rybia łuska”). Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone.


Moja opinia: Na mojego synka o dziwo podziałał bardzo dobrze. Większość emolientów prawie w ogóle nie poprawiała kondycji jego skóry a po zastosowaniu tego balsamu już po drugim razie widziałam że wygląda lepiej. Im dłużej go stosuję tym bardziej jestem zadowolona z efektów. Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę bąbla, Marcel się nie drapie, widać że nie dokucza mu swędzenie bo dziecko jest o wiele spokojniejsze, smaruję go 2-3 razy dziennie i to w zupełności wystarcza. Konsystencja jest trochę rzadka ale bardzo fajnie się ten balsam rozprowadza na skórze. Nie ma żadnego zapachu ale nie przeszkadza mi to. Jedynym minusem jest to opakowanie, bo balsam jest dość tłusty i po smarowaniu gdy chcę wziąć go więcej często wyślizguje mi się z ręki a to działa mi bardzo na nerwy. Super rozwiązaniem dla tego balsamu byłaby butelka z pompką która o wiele ułatwiłabym używanie go. Jednak mimo tego minusa dla mnie to bardzo dobry kosmetyk i na pewno będę go używać, no chyba że za jakiś czas mały znów się do niego przyzwyczai i znowu nasilą się objawy AZS.
Może być stosowany powyżej 3 miesiąca.


Plusy:
  • dobrze nawilża i natłuszcza
  • zmniejsza objawy AZS
  • efekt długotrwały
  • fajna konsystencja
  • łatwo się rozsmarowuje 
  • dobrze się wchłania jednak chwilę to trwa
  • cena
  • wydajny

Minusy:
  • opakowanie


Ocena: 5/5

A Wy używałyście tego balsamu ? 
Jest odpowiedni nie tylko dla AZS a także dla skóry suchej i wrażliwej także polecam ;))





5 komentarzy:

  1. Miałam w tamtym roku małe problemy alergiczne i Pani z apteki poleciła mi Oilan- u mnie się nie sprawdził ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka ma synka z atopowym zapaleniem skóry i ten produkt bardzo sobie chwaliła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym balsamie. Przydałby mi się na łokcie i kolana.
    Fajnie, że synek dobrze na niego reaguje. Oby tak dalej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, że się sprawdził i to szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj otrzymałam go w paczuszce Ambasadora i zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...