poniedziałek, 17 marca 2014

Advance Techniques Daily Shine Spray ( Nabłyszczający spray do włosów)

Dzisiaj będzie o kolejnej zakupionej wtopie.. Lubię kosmetyki z Avonu dlatego postanowiłam że kupię ten spray aby nadal jeszcze większego blasku moim włosom, jakież było moje rozczarowanie po wypróbowaniu tego produktu .. Totalna klapa..




Nazwa: Advance Techniques Daily Shine Spray

Producent: Avon

Pojemność: 100 ml

Cena : ok. 11 zł

Od producenta : Spray dodający blasku do wszystkich rodzajów włosów. Opracowany przy wykorzystaniu technologii Multi - Shine z  wygładzającymi silikonami i witaminą B nadaje włosom długotrwały blask. 


Moja opinia: Bardzo żałuję, że go zakupiłam, bardzo przetłuszcza włosy. Na początku po zakupieniu tego sprayu gdzieś akurat miałam wyjść i tak pomyślałam że go użyję. Po zaaplikowaniu myślałam że się rozpłaczę.. totalna porażka, włosy wyglądały jakby nie były myte z tydzień!  Oczywiście nadawały się tylko pod kran i nic więcej.



Plusy :
  • ładny zapach
  • cena
  • delikatna mgiełka
Minusy :
  • bardzo obciąża włosy
  • przetłuszcza je od razu po nałożeniu !!!!
  • nie ma efektu nabłyszczenia
  • mało wydajny
Na pewno nikomu bym nie poleciła, a wręcz odwrotnie... 


Ocena: 1/5


2 komentarze:

  1. Nie przepadam za kosmetykami Avon:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również niezbyt je lubię, ale seria Planet Spa jest dość fajna. Niektóre kosmetyki pięknie pachną i są skuteczne.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...