wtorek, 11 marca 2014

Ziaja Krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny

Witamy się !

Malutki nie daje pospać , ale za to mamuśka wcześniej ogarnięta i ma czas naskrobać kolejną notkę :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić moją opinię na temat kremu do rąk z Ziaji.






Składniki kremu : Aqua(Water), Cetearyl Alcohol, Canaola Oil, Dimethicone, Polyacrymide, C-13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum(Cotton), Seed Extract, PEG-100 Stearate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Elthylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum(fragrance), Benzyl salicylate, Butylphenyl,Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hydroxyisehexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Benzyl Benzoate, Citric Acid.

Sam skład na początku mnie przeraził, ale po wypróbowaniu opinia zupełnie inna.


Plusy:
  • Szybko się wchłania - co dla mnie jest bardzo ważne, bo nie cierpię mieć długo tłustych rąk
  • Bardzo ładnie pachnie
  • Lekka konsystencja
  • Dobrze się rozprowadza
  • Delikatny
  • Długo utrzymuje ręce nawilżone
  • Poprawia jakość skóry bardzo szybko
  • Wzmacnia naskórek
  • Likwiduje szorstkość skóry już po kilku aplikacjach
  • Wydajny 100 ml mam już dość długo
  • Cena ok 4 zł z tego co pamiętam w Tesco
  • Idealnie nadaje się w zimie, np po spacerze z małym miałam bardzo czerwone dłonie od wiatru a po zaaplikowaniu kremu za chwilę poczułam ulgę
  • Łatwo dostępny
Minusy:
  • zawiera alkohol co niektórym może przeszkadzać
Moja opinia:


Zakochałam się w tym kremie i nie rozstaje się z nim na krok. Moje ręce w końcu wyglądają estetycznie a nie wiecznie suche, pozadzierane skórki.. wrr.. na samą myśl aż mnie wszystko boli. Raczej nie zapowiada się na to abym zamieniła go na jakiś inny, tym bardziej że większość jednak długo się wchłania a to doprowadza mnie do szału. Myślę, że może spróbuje jakiegoś innego z Ziaji bo wiem że są też inne zapachy i z innymi dodatkami,a to może być ciekawe. Ogromnie polecam.

Ocena 5/5

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...