piątek, 21 marca 2014

Dove Limited Edition - Winter Care Hand Cream

Dzisiaj dopiero teraz znalazłam chwilę :) małemu idą zęby i płakał mi całe popołudnie... wręcz ryczał i nie chciał się uspokoić. Szkoda mi szkraba, smaruje mu dziąsełka no ale to pomaga tylko na chwilę.. :( jeszcze trochę i mam nadzieję, że mu wyjdą bo już tak długo go męczy..
Ale teraz już śpi więc mam chwilę dla siebie :))

Wczoraj kupiłam ten zestaw Dove i postanowiłam wypróbować krem do rąk.. No i niestety .. już dziś, po jednym dniu używania mogę powiedzieć, że na pewno nie jest dla mnie.. Podaruję go mojej mamie :) Pewnie się ucieszy bo lubi Dove ;)



Moja opinia: Zapach na początku trochę chemiczny  .. ale po chwili nawet przyjemny, konsystencja bardzo fajna, dobrze się rozprowadza, nawilża, ale to co jest dla mnie najgorsze i od razu spisuje go na straty to to, że cholernie długo się wchłania i że jest meeega tłusty :( Nawet po 30 minutach czuje się na rękach tą tłustość .. wrr..

Skład: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Glycol Stearate, PEG-100 Stearate, Cyclopen-tasiloxane, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium PCA, Potassium Lactate, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Isomerized Linoleic Acid, Urea, Collagen Amino Acids, Lactic Acid, Glyceryl Stearate, Stearamide AMP, Triethanolamine, Cetyl Alcohol, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 77891


Plusy:
  • Zapach
  • Fajna konsystencja
  • Nie podrażnia
  • Dobrze nawilża
  • Fajne zamknięcie, nie trzeba odkręcać
  • Cena - przynajmniej taka jak mi się udało :))
Minusy: 
  • Mega tłusty
  • Długo się wchłania

Kremów do rąk testowałam już wiele, bo używam ich wiele razy dziennie, wręcz się z nimi nie rozstaje ale właśnie często zdarza się to że są takie tłuste i w ogóle.. No trudno wiem już, że niestety Dove nie jest dla mnie kremem do rąk i jak dotąd pozostaje wierna Ziaji :)) Znowu kupiłam dwa kolejne kremy z Ziaji hehe :) ich recenzja pewnie niebawem :)) 


Ocena: 3/5


A tak w ogóle to mi się przypomniało jeszcze heh :) że od dzisiaj nowa ankieta na SampleCity także warto wypełnić :)))




4 komentarze:

  1. Jeszcze go nie miałam ale na pewno wypróbuję :) dzięki :D
    obserwujemy??
    http://my-style-my-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go, ale też nie lubię tłustych kremów:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie poznam ten produkt.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...