środa, 12 marca 2014

Nivea Baby- krem na każdą pogodę.

Witamy się !

Jako, że jestem mamą to czasem będą się też pojawiać recenzje kosmetyków dla dzieci. Sama kupując wyprawkę dla maluszka miałam nie lada kłopot z wyborem, bo jest tego wszystkiego od cholery. Staje człowiek przed półką i gapi się 20 minut zastanawiając się co wybrać, czy aby na pewno to będzie dobre, a czy nie będzie uczulać..? i tak za każdym razem kupując coś co jest niezbędne. Dlatego postanowiłam, że dziś post będzie właśnie o kremiku na dwór.





Nazwa: Krem na każdą pogodę

Producent: Nivea Baby

Cena: ok 13 zł

Pojemność: 50 ml

Opis produktu:
Krem doskonale chroni przed wiatrem i chłodem.

Skład:
pantenol, wyciąg z rumianku, zawiera filtr ochronny UV z faktorem 4, nie zawiera: wody, barwników ani alkoholu





Moja opinia: Uważam, że idealnie spełnia swoją rolę chroniąc skórę mojego smyka. Mały urodził się w październiku a więc od tego czasu cały czas używamy tego kremiku, jest bardzo wydajny i jeszcze pewnie długo pozostanie z nami. Chroni skórę przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi, redukuje zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. Świetny krem !

Zalety:
  • Ładny zapach
  • Wydajny
  • Nie podrażnia- co bardzo się dla mnie liczy gdyż mały jest bardzo wrażliwy
  • Hipoalergiczny
  • Łatwo dostępny
  • Nie zawiera konserwantów, alkoholu, barwników oraz wody!
  • Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka
  • Dobrze się rozprowadza mimo swojej gęstości
  • Długo utrzymuje się na skórze
  • Szybko się wchłania
  • Wygodne opakowanie

Wady:
  • Jak dla mnie za gęsty- denerwuje mnie to
  • Dziecko bardzo się po nim świeci
  • Cena - mógłby kosztować trochę mniej
  • Bardzo tłusty


Ocena : 4/5

2 komentarze:

  1. u nas się niestety nie sprawdził :( młoda dostała starsznej wysypki... ale wiadomo co dziecko to inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas mimo że mały jest alergikiem podpasował mu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...