niedziela, 23 marca 2014

Niedzieela :)

Dzień dzisiaj bardzo leniwy :) pogoda średnia, niebo zachmurzone to i nic nikomu się nie chce ;) matka leży pije kawę i rozwiązuje krzyżówki a niuniuś męczy, dręczy swojego Tygryska, gryząc, szarpiąc i rzucając nim..
No ale postanowiłam się ruszyć i coś napisać :))

Chcę dzisiaj napisać o peelingu który kilka dnia temu przedstawiałam a mianowicie : Peeling truskawkowy Joanna.

Nazwa: Peeling myjący z truskawką

Producent: Joanna

Cena: ok. 3 zł

Pojemność: 100 ml



Moja opinia: Zawsze jakoś nie koniecznie byłam przekonana do peelingów, ponieważ w większości podrażniały mi skórę. Nie używałam ich dłuższy czas, no ale jak zobaczyłam ten peeling, w dodatku za taką cenę i tak cudownie pachnący to nawet się nie wahałam i wzięłam dwa, truskawka i gruszka. Po zastosowaniu byłam mile zaskoczona, gdyż żadne podrażnienie nie wystąpiło, skóra była i jest nadal idealnie gładka. Zapach po prostu magia, skóra tak ładnie nim pachniała, szkoda jednak, że zapach nie utrzymuje się dłużej no ale cóż.. Konsystencja bardzo przyjemna, kolor też bardzo żywy i ciekawy. Lubię bardzo małe opakowania kosmetyków, ale żałuję że ten peeling nie ma swojego dużego odpowiednika. Na pewno będę je kupować, spróbuję również innych zapachów bo jednak trochę ich tam było w sklepie.



Plusy:
  • zapach <3
  • konsystencja
  • wydajny
  • nie podrażnia
  • skutecznie wygładza skórę
  • skóra jest miękka
  • są łatwo dostępne
  • duży wybór zapachów
Minusy: 
  • malutki minus za to że zapach krótko utrzymuje się na skórze

Ocena: 5/5




4 komentarze:

  1. Jeszcze w szkole namiętnie używałam tych peelingow, fajnie że mogłam sobie o nich przypomnieć :) chętnie poznam je na nowo po tylu latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam truskawkowy :) super zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te peelingi:) Mam truskawkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te peelingi. Również chciałabym, aby zapach utrzymywał się po zmyciu na skórze, ale są takie piękne, że wybaczam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...