poniedziałek, 9 czerwca 2014

Citrosept Dental - Odświeżający i antybakteryjny żel do stosowania w jamie ustnej. ( CINTAMANI)


Wracam po kilku dniach , ponieważ miałam problemy z internetem :/ ale całe szczęście już za nami także biorę się za nadrabianie ;) mam nadzieję że w ciągu najbliższych dni uda mi się odwiedzić Wasze blogi bo brakowało mi tego bardzo :)

Dziś chciałam Wam napisać moją opinię na temat Citrosept Dental który otrzymałam od firmy Cintamani.




O firmie:

Firma Cintamani Poland nieprzerwanie działa na polskim rynku od 1997 r. Jesteśmy producentem i dystrybutorem preparatów opartych na substancjach pochodzenia naturalnego
Nasza firma to grupa młodych, zgranych i kreatywnych ludzi, których wspólnym celem jest tworzenie efektywnych w działaniu i łatwych w zastosowaniu suplementów i kosmetyków, które pozwolą naszym klientom uniknąć problemów i niedyspozycji zdrowotnych – odczuć poprawę zdrowia, lepsze samopoczucie, zwiększoną energię i uzyskać większą aktywność życiową.( źródło : KLIK)






Nazwa: Citrosept Dental

Producent: Cintamani Poland

Pojemność: 15 g

Cena: 17 zł

Dostępne : SKLEP

Skład:



Od producenta:

Zalecany jest do stosowania u osób z utrudnioną higieną jamy ustnej, w celu uniknięcia zmian wywołanych przez grzyby i bakterie, zwłaszcza u użytkowników protez stomatologicznych i aparatów ortodontycznych.
Dzięki specjalnej adhezyjnej formule, żel przywiera do błon śluzowych jamy ustnej i utrzymuje się na nich nawet kilka godzin, zapewniając długotrwałe uczucie komfortu i higieny.
Sposób użycia: po umyciu zębów nanosić niewielką ilość żelu na dziąsła i/lub podniebienie, nie spłukiwać, nie spożywać posiłków i napojów przez 1h. Stosować 3-4 razy dziennie. Chronić oczy, w przypadku dostania się żelu do oka, przepłukać oko dużą ilością wody.
W przypadku wystąpienia infekcji w jamie ustnej konieczna jest konsultacja z lekarzem.
Citrosept Dental – odświeżający i łagodzący żel, pozwala zadbać o pełniejszą higienę jamy ustnej i poczucie komfortu. Pomaga zapobiegać uczuciu dyskomfortu u osób użytkujących protezy stomatologiczne i aparaty ortodontyczne.
W jamie ustnej mogą się namnażać bakterie i grzyby. Może to powodować dyskomfort, uczucie pieczenia, palenia i nieświeży oddech.
Citrosept Dental łagodzi podrażnienia błony śluzowej jamy ustnej oraz zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu z ust. Pomaga utrzymać fizjologiczną florę jamy ustnej. Citrosept Dental ogranicza namnażanie drobnoustrojów, w szczególności bakterii i grzybów.
Produkt należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.

Moja opinia:
Na początku nie mogłam sobie wyobrazić żelu odświeżającego o smaku grejfruta jednak gdyby tak dłużej pomyśleć to jednak cytrus a cytrusy często występują w takiej formie. Gdy pierwszy raz go zaaplikowałam miałam mieszane uczucia, bo jednak smak nie do końca mi podszedł że tak powiem :D ale kolejne razy już były lepsze, mimo to nie używam go do odświeżania bo nie do końca mi pasuje. Rewelacyjnie się sprawdził gdy miałam podrażnione dziąsła i gdy załapałam w jakiś sposób od małego aftę. W tych sytuacjach naprawdę sobie poradził i myślę że tylko do tego będę go używać. Ma przeźroczystą lekko klejącą konsystencję, szybko rozpuszcza się w ustach, jest wydajny gdyż wystarczy zaaplikować żelu mniej więcej wielkości ziarnka groszku i już czujemy jego działanie.Podoba mi się opakowanie na którym pod światło widoczne są grejfruty, co udało mi się złapać na jednym ze zdjęć.Cena według mnie też przyzwoita, także oceniam go jako dobry produkt, jednak nie do końca do użytku codziennego.


Ocena: 3/5


Dziękuję firmie Cintamani za możliwość przetestowania produktu oraz za zaufanie.


















Używałyście tego żelu ? sprawdził się u Was na codzień ?

9 komentarzy:

  1. Świetne te grejpfruty na opakowaniu :D. Nigdy nie miałam tego żelu. Jak coś mi będzie dolegać to pomyślę o kupnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miała takiego żelu, ale również nie mam potrzeby go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę wypróbować ten produkt ;) ciekawe jak u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i faktycznie całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam i nie potrzebuję, ale dobrze, że się sprawdził przy afcie, czasem ciężko znaleźć dobrze działający produkt :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...