środa, 11 czerwca 2014

Olejek arganowy - CosmoSPA

Już dosyć dawno otrzymałam do przetestowania olejek arganowy od firmy CosmoSPA a dziś przychodzę do Was z jego recenzją :)




Nazwa: Olej arganowy, czysty, z certyfikatem Eco Cert z Maroka

Producent: CosmoSPA

Pojemność: 10 ml

Cena: 5,99 zł

Dostępne: >>SKLEP<<

Od producenta:
Kosmetyk zwany "Złotem Maroka", który otrzymywany jest z orzechów drzewa rosnącego jedynie w Maroku to zaoferowany przez naszą markę naturalny olej arganowy. Produkt zyskał aprobatę osób posiadających suchą skórę oraz zniszczone włosy. Naturalne nawilżenie oraz odżywienie skóry jest efektem stosowania tej niesamowitej substancji. Olejek arganowy posiada również potężne właściwości ochronne, zwłaszcza przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz niskimi temperaturami. Dzięki wysokiej wydajności produktu już jedno opakowanie gwarantuje długotrwałe stosowanie. Olejek arganowy to także idealne rozwiązanie dla słabych i zniszczonych paznokci. Przedstawione zalety to dopiero początek, ponieważ każdy Klient odkrywa, że olej arganowy przynosi indywidualne korzyści, niekiedy niewymienione na forach internetowych.(Źródło)

Proces produkcji
Około czerwca, dojrzałe owoce arganu poddaje się suszeniu. Za pomocą specjalnej maszyny oddziela się suchy miąższ od pestki.Uzyskane w ten sposób orzeszki miażdży się przy użyciu dwóch kamieni w celu uzyskania nienaruszonego orzeszka.Orzeszki przeznaczone do produkcji oleju spożywczego (Arganati) poddaje się następnie lekkiemu prażeniu:Temperatura pieca prażącego: 100°C 30 kg orzeszków wymaga 2-godzinnego prażenia. Pomimo ogrzewania w procesach prażenia i ekstrakcji, wartość kwasowa produktu utrzymuje się na poziomie poniżej międzynarodowych norm podanych w załączonych, szczegółowych specyfikacjach. W wyniku przepuszczenia orzeszków przez specjalną prasę olejową otrzymuje się olej arganowy (wykorzystywane urządzenie jest produkcji niemieckiej). - olej arganowy produkuje się z orzeszków owoców araganu bez żadnych dodatków.Uzyskany produkt jest w 100% produktem naturalnym. Następnie olej zlewany jest do specjalnego pojemnika i poddawany filtracji w specjalnym filtrze olejowym.

Więcej informacji możemy znaleźć tutaj -->KLIK



Moja opinia:
Nie do końca przepadam a przynajmniej przepadałam za olejkami dlatego nie miałam wielkiego entuzjazmu do przetestowania go. Jednak gdy pierwszy raz go użyłam polubiłam go i zmieniłam zdanie. 
Olejku tego używałam do wcierania w skórki paznokci oraz do paznokci, efekt był widoczny bardzo szybko, skórki w końcu przestały być suche i odstawać, paznokcie stały się trwalsze i co za tym idzie bardziej zdrowe. Używałam olejku również  w trakcie kąpieli, trochę wsmarowywałam w ciało, a resztę spłukiwałam i tu również efekt mnie zaskoczył gdyż skóra stała się bardziej napięta i sprężysta.Szczególnie na brzuchu efekt był najbardziej widoczny gdyż rozstępy stały się jakby mniej widoczne i bardziej napięte a to dla mnie duży plus. Użyłam go również kilka razy po kilka kropli do smarowania mojego synka i do jego kąpieli i efekt super więc ogólnie rzecz biorąc produkt bardzo przyjemny. Ale żeby nie było że jest tak super to teraz minusy, a mianowicie zapach którego nie mogłam znieść bardzo mnie drażnił choć nie był intensywny, jednak jak wiecie mi z zapachem dogodzić jest ciężko :) no i drugi jak dla mnie duży minus za to że nie ma zakraplacza ! raz się zapomniałam i jak przechyliłam buteleczkę jak mi chlusnęło olejkiem to masakra.. i jak widać przez to butelka jest cała lepiąca a tego nie cierpię ! Gdyby nie te dwie wady produkt zagościł by u mnie na stałe a tak niestety go nie kupię.

Ocena: 3/5




A Wy używałyście tego olejku? Przypadł Wam do gustu?

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ;)










17 komentarzy:

  1. Nie używam żadnych olejków ;p Nie mogę się przekonać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam ale w końcu się przemogłam :D

      Usuń
  2. Szkoda, że przy takich produktach robią takie niepraktyczne opakowania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;/ produkt fajny ale opakowanie mega nie dopracowane i to zniechęca

      Usuń
  3. Ten nieporęczny zapach jest gwarantem, że jest to produkt w 100% naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle nie wiem czy się skusić, jak dla mnie to całkiem sporo jak na olejek. Ja zużywam niesamowicie dużo, bo moje włosy, zwłaszcza ostatnio, potrzebują mega nawilżenia :v

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami tak bywa, że produkt jest świetny, a wszystko psuje opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny kosmetyk :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego olejku ale w najbliższym czasie powinien do mnie dotrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię olejki arganowe, poznałam ich już kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachecilas mnie do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś olejek arganowy jednak po skończeniu buteleczki nigdy więcej do niego nie wróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam z innej firmy do włosów - zobaczymy jak się spisze :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie jestem w trakcie testowania dokładnie takiego samego olejku :) Ja wcieram go codziennie na noc w skórę twarzy. Dzięki czemu skóra zyskała na nawilżeniu oraz stała się bardziej promienna :). Recenzja niebawem :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelki 100ml maja pompke do dozowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bardzo zadowolona z kupna olejku arganowego. Moja cera jest nawilżona i gładka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem bardzo zadowolona z kupna olejku arganowego. Moja cera jest nawilżona i gładka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...