poniedziałek, 16 czerwca 2014

DERMEDIC Hydrain3 Hialuro - Płyn micelarny

W ostatnim zakupionym przeze mnie Shinyboxie znajdował się płyn micelarny od Dermedic. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ sporo o nim czytałam i miałam ochotę go wypróbować :)
Odczekał swoje w kolejce i od jakiś 2 tygodni go używam i już jest na wykończeniu ;)
Co o nim myślę i jak się sprawdził ? o tym już za moment :)


Nazwa: Hydrain3 Hialuro Płyn micelarny H20

Producent: DERMEDIC

Pojemność: normalnie 200 ml, ja mam z Shinyboxa 100 ml 

Cena : za 200 ml ok. 20 zł

Skład: 

Od producenta:

Woda jest niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania organizmu, a jej niedobór w organizmie powoduje odwodnienie, co uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie jego poszczególnych układów. To z kolei wiąże się z zaburzeniem procesów życiowych. Nawet niewielki niedobór wody w skórze może doprowadzić do poważnych zakłóceń w procesach odnowy tkankowej i rozregulowania systemów ochronnych.

Dermokosmetyki Dermedic z serii HYDRAIN3 Hialuro to kompletna terapia nawilżająca do stosowania w pielęgnacji nawadniającej skóry odwodnionej bądź suchej, każdego typu. 

Składniki aktywne: 
Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna


  • Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny
  • Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
  • Nie zatyka porów
  • Nie pozostawia filmu na skórze

Rezultat:
Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości


Moja opinia : 

Płyn micelarny od jakiegoś czasu jest moim niezbędnym kosmetykiem, kiedyś mógł dla mnie nie istnieć 
a teraz nie mogę bez niego żyć. Nie wyobrażam sobie teraz dnia bez oczyszczenia twarzy płynem micelarnym. Ten płyn polubiłam od pierwszego użycia ponieważ zdał dwa najważniejsze dla mnie egzaminy a mianowicie? Po pierwsze nie podrażnił moich oczu ! mogłam cieszyć się z jego używania bez piekących czy swędzących oczu a to dla mnie super plus. A po drugie ma przyjemny zapach a dla mnie to też dużo bo jak wiadomo pod tym względem jestem trochę wybredna :P  Kolejnym plusem jest to że nie pozostawia filmu po użyciu bo tego bardzo nie lubię a tak czasem niestety jest po użyciu niektórych płynów. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu , dobrze rozpuszcza tusz, cienie i skóra po jego użyciu jest bardzo odświeżona i czysta. Nie powoduje u mnie żadnych podrażnień, skóra po jego użyciu nie jest ściągnięta i nic  nie dokucza. Cena według mnie jest niezbyt niska ale za tyle plusów jestem skłonna tyle zapłacić. Na pewno kupię go ponownie, tylko muszę rozejrzeć się bo często widywałam promocje na niego w mojej aptece.


Ocena : 5/5





Miałyście ten płyn? jak się u Was sprawdził ?


23 komentarze:

  1. lubię ten micelek ;) nie mogę doczekać się środy - wtedy dotrze do mnie czerwcowy Shiny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

      Usuń
  2. Ja nie mam wielkich oczekiwań co do płynów micelarnych - moja skóra jest mało wrażliwa i w sumie niewiele rzeczy ją podrażnia. Ale fajnie, że nie pozostawia filtru, będę musiała kiedyś go wypróbować, może i mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, ale na razie go nie kupię, bo w zapasach mam jeszcze jeden do spożytkowania :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czeka u mnie ten płyn w kolejce i za chwile będzie używany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam, chyba muszę wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego płynu, ale widzę że jest bardzo przyjemny :) W takim razie będę polować na niego na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego płynu, od zakupu zawsze powstrzymywało mnie to, że sporo osób twierdziła, że nie zmywa zbyt dobrze makijażu... Ale widzę, że u Ciebie się sprawdza doskonale, może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie szukam dobrego płynu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdania na jego temat są mega podzielone :) Ja akurat go nie miałam, ale dużo złego o nim czytałam :) Cieszę się niemniej, że jednak Tobie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie miałam, ale chciałabym go sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tego micelku, ale chętnie bym go przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go, zawsze zapominam w aptece popytać o kosmetyki o których czytam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ale skoro się spisuje to chyba warto mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze wolałam żele do mycia twarzy, ale dostałam ten micelek na urodziny.;) można powiedzieć że się w nim zakochałam, jest świetny!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. micelek świetny.:) bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry płyn, zwłaszcza dla wrażliwych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy go nie miałam, ale po wykończeniu tego co mam przyjrzę mu się bliżej ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...