wtorek, 3 czerwca 2014

Małe zakupy :) Yankee Candle i Kringle Candle ;)

Ostatnio jakoś tak przypadkiem wpadłam na stronkę i zobaczyłam te oto woski :) jako że nie mogłam się oprzeć no to kupiłam :) nie dużo bo tylko 3 ale trzeba zachować trochę umiaru co by mąż się nie złościł hehe ;)





Teraz już wiem dlaczego niektóre z Was mają tak duże kolekcje :P bo jak się kupi jeden wosk to nie można przestać :P 

Miałyście któreś z nich ? mnie już meeega urzekł Sweet Apple <3 uprzyjemnia mi każdy dzień ostatnio ;) polecacie jakieś inne na teraz? bo w tym msc pewnie też znów coś kupię :P

16 komentarzy:

  1. A ja wciąż się opieram a chęć na te woski mam ogromną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusisz :) jeszcze nie miałam żadnego wosku, ale chyba trzeba będzie w końcu jakiś zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam Strawsberry Buttercream i polubiłam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kringle nie znam. Ale dzisiaj chyba zapalę mój pierwszy YC :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zapachy ;) ja dawno nic nowego z YC nie kupowałam, ale mam mało czasu na ich palenie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam wosków, ciągle się czaję, pewnie któregoś razu się przemogę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet Apple mam ale jeszcze nie paliłam. A woski uzależniają więc uważaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem zapachów tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeeej, woski, jak ja je kocham :) zrezygnowałam nawet na jakis czas z olejkow eterycznych :) Cudownosci,

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzależniłam się od wosków, choć długo się przed nimi broniłam :) Nie znam akurat tych zapachów, które masz.

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie skłoniłaś mnie do odpalenia jakiegoś wosku! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodzę się z Tobą że woski uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnego z nich nie miałam, ale każdy kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam YC Strawberry Buttercream, ale jeszcze nie paliłam :D
    Z Kringle Candle uwielbiam zapach dyniowej latte :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...