środa, 25 czerwca 2014

Olejek arganowy - Manufaktura apteczna

Nie dawno otrzymałam do przetestowania olejek arganowy od Manufaktura apteczna.
Dzisiaj chciałam Wam przekazać trochę informacji o nim, a już za kilka dni pojawi się jego recenzja.
Testuję go na różne sposoby i jak myślicie jak się sprawdza? Też miałyście okazję go sprawdzić?
Jak Wasze wrażenia ?



Skład:

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) 100%, wyprodukowano w Maroko!

Działanie i wskazania:

Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.

  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 
  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. 
  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom. 

Stosowanie:

Niewielką ilość olejku rozgrzać miedzy palcami, aplikować na lekko wilgotną skórę lub na umyte, osuszone ręcznikiem włosy.
Preparat przeznaczony do masażu oraz pielęgnacji skóry i włosów w spa, salonach kosmetyki profesjonalnej oraz gabinetach urody.

Zapraszam na stronę producenta i na jego Fan Page.



13 komentarzy:

  1. Fajnie, że większe opakowanie tego olejku, te małe to przy moim częstym olejowaniu, nawet jeśli byłoby to kilka kropel dodatkowych, szybko by się skończyło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie używam olejku arganowego na końcówki i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam :). Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dziś chyba już jego opinię i spisał się całkiem dobrze ;) Czekam na Twoje zdanie na jego temat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam olejek arganowy i wszystkie kosmetyki z jego dodatkiem. Czekam na recenzję tego naturalnego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z innej firmy, ale bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam olejku na rozstępy po ciąży i byłam zadowolona z działania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię olejki arganowe, tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam go :) stosowałam na włosy, paznokcie i skórę. Sprawdzał się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiałam go. Stosowała na skórę, paznokcie i włosy i sprawdzał się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...