piątek, 13 czerwca 2014

Pure Shine Colour Lip Balm - Catrice

Coś więcej ostatnio u mnie kolorówki ale to przez to że trochę tego nakupiłam i uważam że warto o nich napisać ;)
Dziś chciałam Wam napisać recenzję mojego ulubieńca a mianowicie kredki do ust Catrice ;)



Nazwa: Pure Shine Colour Lip Balm

Producent: Catrice

Waga: 2,5 g

Cena: ok. 20 zł

Od producenta: 

Piękność w wersji maks – gwarancja imponującego efektu z nowym balsamem PURE SHINE Colour Lip Balms. Kremowa, ultra miękka formuła błyskawicznie nawilży usta i pozostawi je delikatne oraz aksamitnie gładkie. Zamiast jednorazowej, krótkotrwałej sensacji, oferujesz swoim ustom pełną pielęgnację i niebywały zapach. Kredka to must have tego sezonu nie tylko dlatego, że wygląda super szykownie na ustach, ale także dlatego że jest niesłychanie praktyczna. Mieści się nawet w małej torebce, a wysuwana końcówka bardzo ułatwia aplikację. Dostępna w 8 odcieniach włączając w to bardzo naturalne nude, subtelne róże, jasne i trendy odcienie „look at me” oraz klasyczną czerwień i róż.



Moja opinia:

Kupiłam ją podczas promocji w Naturze chyba -40% wtedy było, jakoś tak. Pierwszy raz skusiłam się na Catrice i na pewno nie żałuję. Wybrałam kolor jak dla mnie dość naturalny bo chciałam jej używać raczej na co dzień i tak też jest. Kredka jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, delikatnie maluje usta, usta są wygładzone, nawilżone i przede wszystkim nie kleją się a takie kosmetyki do ust uwielbiam.Gdy kredki użyjemy kilka razy uzyskamy mocniejsze krycie, jednak jak dla mnie lekko zabarwione usta wystarczają, jak chcę coś mocniejszego to wybieram inny odcień. Ma bardzo przyjemny zapach i pozostaje na ustach ok. 2-3 godz. co mi osobiście wystarcza. Jest również bardzo wydajna , używam jej codziennie a zużycie jest bardzo małe.Kolor schodzi równomiernie nie pozostawiając suchych smug.Aplikacja jest równie przyjemna i można nawet pomalować się bez lusterka ;) Jest ze mną w każdej chwili i już teraz wiem że na pewno kupię następne opakowanie.


Ocena:5/5





Miałyście może ? jak się u Was sprawdziła? 

Miłego dnia ;) 







11 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się ostatnio czy nie wziąć tego balsamu przy promocji w naturze najnowszej, ale na razie zrezygnowałam. Może wrócę po niego, bo ładnie się prezentuje, a czasem lubię delikatniejsze kolory. (jakbym miała mało mazideł do ust, haha :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do kredek nie jestem przekonana :)
    u mnie górują szmineczki i inne bajery :)
    nowy post u mnie zapraszam na mała schadzkę po blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to jak wygląda na ustach ;)
    jeszcze nie miałam żadnego takiego lip balma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, delikatny efekt daje na ustach. Zastanawiałam się już kiedyś nad tymi kredkami więc pewnie w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt jaki daje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam. Super, że jesteś zadowolona. :)
    Bardzo podoba mi się efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej, ale efekt na ustach podoba mi się, jest taki subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień, coś czuję, że bym się z tą kredką bardzo polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie prezentuję się na ustach, jednak ja jestem zwolenniczką intensywniejszych odcieni, więc dla mnie byłaby zbyt delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, kiedyś zastanawiałam się nad kredką ale z innej firmy, ale widzę,że ta się świetnie sprawdza i przy najbliższej okazji, chyba się na nią skuszę :) Kolorek piękny, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...