niedziela, 29 czerwca 2014

Tea for Kids - czyli naturalna w 100% pyszna herbatka ;)

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania pyszne herbatki dla dzieci. Herbatki te zachęciły mnie tym że są w 100% naturalne! A dla swojego dziecka jak każda z mam chcę jak najlepiej, więc to co naturalne jest najlepsze.
Jak się sprawdziły i co o nich sądzę? o tym za chwilkę ;)


Producent:  Tea for Kids

Warianty smakowe:
  • Malinowa Natura


  • Owocowe Delicje

  • Jabłkowa

  • Honeybush Jabłkowy

  • Owoce leśne

Pojemność:  dostępne po 100g, 500g oraz 1000g 

Dostępne : >>TU<<

Moja opinia:

Ja osobiście herbaty uwielbiam i to pod każdym względem. Lubię różne i czarne i czerwone i zielone, ekspresowe czy liściaste, po prostu wszystkie. Zamiast soków które zawierają bardzo dużo cukru chciałam podawać synkowi herbatki. Po przeczytaniu jednak w sklepie składu takich herbatek odechciało mi się niestety .. tyle cukru co w nich jest to ja podziękuję, sama bym nie chciała tego pić. I tu akurat znalazłam stronę z herbatkami  Tea for Kids, zaciekawiła mnie bardzo i już za pare dni udało mi się podjąć współpracę. Po otrzymaniu herbatek byłam zaskoczona ilością i cieszyłam się jak szalona. Do próbeczek dołączone były dwie książeczki, ich zdjęcia znajdą się poniżej. Postanowiłam od razu zaparzyć herbatkę i jak wrażenia? Rewelacja ! Najpierw sama musiałam spróbować zanim dałam ją synkowi i co ? Smakowała mi tak bardzo że ciężko mi było się oderwać, smak jest tak naturalny i pyszny że aż byłam w szoku! Kolejno próbowałam innych smaków i żaden mnie nie zawiódł, wszystkie były bardzo smaczne, aromatyczne i w 100% naturalne. Uwierzcie mi na słowo tą naturalność czuć! Brak jakiejkolwiek chemii a to meeeeeeeeeega plus, mój synek niestety jako alergik za długo nie pocieszył się herbatkami bo dostał uczulenia na składnik prawie każdej herbatki czyli rodzynki. Alergię na winogrona wyłapałam już u niego jakiś czas temu ale chciałam spróbować. Niestety na razie niestety pić ich nie może, ale mamusia nie zostawiła nawet jednej torebeczki hehe :D wszystkie herbatki już wypite, a jak mały kiedyś nie będzie już tak silnym alergikiem zakupię znów tą herbatkę i dam mu na spróbowanie. W 100 % polecam tą herbatkę i to nie tylko dla dzieci, ale nawet dla nas samych. 

Ocena: 5/5













Spotkałyście się może z tymi herbatkami? co o nich sądzicie?
Może macie chęć na rozdanie z tymi herbatkami do wygrania ? 

Zapraszam na stronę i na Fan Page Tea For Kids


20 komentarzy:

  1. Sama bym je z chęcią wypiła:) Uwielbiam herbaty, ale ogólnie w większości dostępnych smak nie jest taki jest podany na opakowaniu :D i te składy... Masakra Założę się, że pewnie będziesz dziecku podpijać herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie napiłabym się takiej herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dzieci, ale sama bym się takiej napiła hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne opakowanie,i co najważniejsze naturale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych herbat. Wyglądają bardzo smakowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na bardzo smaczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię owocowe herbatki, takie smaczne są <3 Im ciekawsze połączenie tym lepiej, zawsze nowe smaki lubię poznawać. Z tych druga wygląda jak dla mnie najciekawiej, choć pewnie wszystkie są bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jak ja uwielbiam pić herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielką maniaczką herbat, kaw nie piję wcale za to herbaty uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham pić herbatki więc coś dla mnie ;)
    może wspólna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie.
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. My uwielbiamy z córeczką takie herbatki :)
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również miałam okazje spróbować te herbatki :) Są bardzo pyszne - szczególnie Owocowe Delicje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam te herbatki dla swoich dzieci i sama nie mogłam się powstrzymać i spróbowałam, muszę przyznać, są przepyszne i co ważne - bez cukru :) dzieci również ją uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie je można kupić?? w jakich sklepach?? cy tylko przez internet??

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Postaram się również odwiedzić Twojego bloga :)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...